Ayshen

Monday, April 23, 2007

Λοιπόοοον.... Σήμερα η αννέ μου, μου υποσχέθηκε ότι θα με αφήσει επιτέλους να σας πω την ιστορία μου. Με μάλωσε κιόλας όταν είδε ότι στο μπλόγκι μου, γράφω τόσα μα τόσα χαζά πράγματα. Οι μεγάλοι δεν εννοούν να καταλάβουν ότι εμείς τα παιδιά, γράφουμε τα απλά πράγματα απλά, όπως τα βλέπουμε , και δεν μας πειράζει αν μας παρεξηγήσουν. Δηλαδή η λέξη "παρεξήγηση", που πολύ με παίδεψε να την μάθω, δεν υπάρχει στο λεξικό μου! Ηθελα να ήξερα, όταν η αννέ μου ήταν μικρή όσο κι εγώ, ήξερε την λέξη "παρεξηγώ"? Και εάν την ήξερε, τότε γιατί η δικιά της αννέ την τσιμπούσε όταν η μαμά μου έλεγε στους επισκέπτες που δεν χώνευε καθόλου "πότε θα φύγετεεεεε?".
Ετσι είναι οι αννέ όλου του κόσμου, ξεχνάνε τα δικά τους και την πληρώνουμε εμείς, τα αθώα (λέμε τώρα) πλασματάκια!
Τέλος πάντων, λίαν συντόμως, θα σας γράψω την ιστορία μου, έτσι όπως πρέπει και χωρίς καμία παρεξήγηση!
Σας φιλώ σεληνιαστά,
αυσιέν

11 Comments:

  • At 4:31 PM, Blogger ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ said…

    Kαλησπέρα παρεξηγημένο πλάσμα..:)-

     
  • At 4:34 AM, Blogger Haris said…

    Αυτή ήταν η εισαγωγή; Για να μας προετοιμάσεις;; :))))))

     
  • At 8:56 AM, Blogger Estrella is little miss Greeky said…

    Περιμένω να διαβάσω. Όσο για την εισαγωγή έτσι είναι όπως τα λές σου λέω. Ξεχνάνε τα δικά τους και τα θυμούντε μόνο όταν τους συμφέρει. Αυτό που το πάς.

     
  • At 12:29 PM, Blogger tsop said…

    Καλησπέρα! είσαι η τζώρτζια που ... μου είχε βάλει πάγο το μπλογκ του κορινοσκιλου κάποτε;;;;;;

    Αν ναι, ε χμ, μάλλον δεν με ξέρεις ΚΑΘΟΛΟΥ....

     
  • At 4:33 AM, Blogger Giorgia_is_coming_to_town said…

    @Blogger girl, δυστυχώς είδα το σχόλιό σου μόλις σήμερα μιας και σπάνια ασχολούμε με αυτό το μπλογκ. Προσπάθησα να βρω το μπλογκ σου για να σου απαντήσω, αλλά δεν υπάρχει. Ελπίζω να λαβεις την απάντηση από εδώ.
    Κατ΄αρχάς δεν βάζω πάγο σε κανέναν, εκφράζω απλά την άποψή μου, συμφωνώ και διαφωνώ όπως όλοι μας.
    Δεύτερον δεν θυμάμαι καν γιατί διαφωνήσαμε, για να θεωρείς ότι σου έβαλα πάγο, σίγουρα διαφωνήσαμε σε κάτι.
    Τρίτον, δεν είπα ποτέ ότι σε ξέρω, είναι δεδομένο ότι δεν σε ξέρω καθόλου. Και δεν σε κρίνω, εφόσον δεν σε ξέρω. Πέραν αυτού, έχω το δικαίωμα, να εκφράζω τις απόψεις μου, ακόμα κι αν διαφέρουν από κάποιων άλλων, σωστά? Και συνήθως, το κάνω εξαιρετικά ευγενικά και σε χαμηλούς τόνους.
    Συνεπώς, θα ζητήσω συγγνώμη, αν η διαφορετική αντίληψη θεμάτων ή η όποια διαφωνία, θεωρείται εκ μέρους σου "πάγος", για μένα ωστόσο δεν υφίσταται έτσι. Και παρότι αντιμετωπίζω προβλήματα όρασης, το "ΚΑΘΟΛΟΥ" σου, θα το έβλεπα ακόμα κι αν δεν το έγραφες με κεφαλαία.
    Ευχαριστώ για τον χρόνο σου.

     
  • At 5:24 AM, Blogger THANASIS MAKEDONAS said…

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ

     
  • At 12:48 AM, Blogger Giorgia_is_coming_to_town said…

    Καλώς τον Θανάση! Θα με βρίσκεις συνήθως στο άλλο μπλογκ μου :)

     
  • At 6:47 AM, Blogger Maria said…

    Γεια σου! Δημιούργησα ένα νέο μπλογκ και θα ήθελα πολύ να το επισκεφτείς

    http://marianefeli4.blogspot.com/

    Το δικό σου μπλογκ είναι απλά καταπληκτικό!!! Θα ήθελα να αποκτήσουμε επαφές.

     
  • At 10:17 AM, Blogger ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ said…

    θα περιμενουμε να την ακουσουμε..:)

     
  • At 12:33 AM, Anonymous Anonymous said…

    Πολυ ομορφο το μπλογκ σου! Καλως σε βρηκα!!!

     
  • At 6:33 AM, Blogger Giorgia_is_coming_to_town said…

    Μασαλλάχ που θα έλεγε και η Αυσιέν! Την μια "βάζουμε πάγο", την αλλη έχουμε καταπληκτικό μπλόγκ!

     

Post a Comment

<< Home