Ayshen

Saturday, October 28, 2006

ΓΡΑΜΜΑ ΝΟΥΜΕΡΟ ΔΥΟ-ΙΚΙ-ΝΤΒΕ
Λένα Χαλλά,
Σόρρυ που σε ενοχλώ μεσημεριάτικα, θα μπορούσα να σε ενοχλήσω πρωινιάτικα αλλά ήμουν στο Οκουλού και βραδιάτικα δεν θα μπορέσω γιατί θα πάω στο πάρτυ του γύφτου συμμαθητή μου Μίτκο που γιορτάζει σήμερα.
Σου γράφω για να σου πω ότι η Μέτζι μας είναι πολύ άρρωστη, δεν τρώει, δεν κάνει ζημιές, πίνει μόνο γάλα και ξερνάει δέρματα (κατά προτίμηση κόκκινα και πράσινα, άρα της αρέσει να τρώει χρωματιστές αηδίες, είπα της μαμάς να βάψω λίγες κροκκέτες κόκκινες μήπως φάει αλλά δεν με άφησε, τεσπά μεγάλοι, που να καταλάβουν!).
Η μαμά με την Ολγκα, τηλεφώνησαν τον θείο Ράντυ (είναι ένας παπούς κτηνίατρος με χρυσή αλυσίντα στο δασύτριχο στέρνο του και πολλά πόστερ με τσίτσιδες Βουλγάρες). Ο θείος Ράντυ όπου να ναι θα έρθει και είπε ότι κάτι θα βάλει στον κωλαράκο της Μέτζι μας και θα την τον κλείσει. Ναι ναι, έτσι το πε, ότι θα της κάνει κλείσμα, δηλαδή θα της τον κλείσει.
Θα σε ενημερώσω όταν θα φύγει ο θείος Ράντι γιατί η αννέ μου είναι πολύ στεναχωρημένη και εγώ επίσης γιατί αν δεν κάνει ξανά η Μέτζι μας ζημιές δεν θα μπορώ να κάνω κι εγώ και να λέω ότι τις έκανε η Μέτζι. Αχχχχ.
Σε φιλώ ημι-σεληνιαστά (διότι είμαι μουσουλμάνα)
Αυσιέν

0 Comments:

Post a Comment

<< Home