Ayshen

Saturday, October 28, 2006

ΓΡΑΜΜΑ ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΝΑ-ΜΠΙΡ-ΕΝΤΝΟ
Σεβγκιλέρ Λένα Χαλλά (σόρρυ αλλά επειδή μου αρέσουν τσιόκ οι σαλάτες, ανακατεύω τα τουρκικά με τα γιουνάνικα!)
Η αννέ μου χθες μου είπε να της πω ξανά την ιστορία μου (θα την εχω πει ίσαμε χίλιες φορές αλλά έχει γεροντική άγνοια) γιατί είχες την ιδέα να γράψει ένα κιτάπ για μένα.
Σε πληροφορώ ότι εάν η αννέ το κάνει, θα σε παρακαλούσα θερμά, τα όποια έσοδα να διατεθούν στον λογαριασμό του ιδρύματος "Για το χαμόγελο της Αυσέν" (δηλαδή στον προσωπικό μου). Η άτιμη ξενιτιά με αναγκάζει σέκι ντεν (σορρυ αυτό ήταν βουλγάρικο, κάθε μέρα ήθελα να πω) να ψάχνω για νέες πηγές εσόδων. Κι αυτό γιατί το μεγάλο μου όνειρο είναι να επιστρέψω κάποτε στο Τουρκιγιέ και να διοργανώσω Ολυμπιάδα (αυτή η Μελεκοπούλου τι παραπάνω είχε από μένα, δηλαδή;)
Αλλωστε εσύ Λένα χαλλά, είσαι η πρώτη που θυμάσαι πως ήρθα από το Τουρκιγιέ ξυπόλητη και μάζευα ραδίκια.
Τεσπά, σε φιλώ σταυρωτά ,
Η μικρή σου ανηψιά,
Αυσιέν Φορέβερλίβογλου

0 Comments:

Post a Comment

<< Home