Ayshen

Saturday, October 28, 2006

Χαίρω πολύ!

Καλημέρα, Gunaidin, Dobro Utro!
Είμαι η Ayshen, μικρή αραπίνα εξ Ανατολίας, που μια μέρα, σε ένα μαγαζάκι λίγο έξω από το Μισίρ Τσαρσισί της Πόλης με ανακάλυψε η αννέ μου, η Γωγώ (ή αλλιώς Μπισκοττίνα , Giorgia_is_Coming_to_town κλπ κλπ) και με κουβαλάει από τότε μαζί της μία στο Γιουνανιστάν μία στο Μπουλκαριστάν. Από ότι βλέπετε η μαμά μου έχει πολλά ονόματα, άραγε είναι καταζητούμενη, ή απλά χαζούλα??? Θα το διαπιστώσουμε στην πορεία!
Επειδή η μαμά μου έχει εδώ ένα μπλογκ, και την διαβάζω κρυφά, βούτηξα τον κωδικό της (είμαι και χακερού, αλλά θα σας απαριθμήσω τα προσόντα μου ένα ένα εν καιρώ, είναι τόσα πολλά και δεν θέλω να σας μπερδέψω) και είπα να κάνω ένα δικό μου μπλογκ και να σας πω την ιστορία μου!
Αμφιβάλλω για το αν θα με διαβάζετε, αλλά θα με διαβάζω εγώ και αυτό είναι αρκετό για να νοιώσω διάσημη. Εχω ακούσει άλλωστε τη μαμά να λέει ότι κάτι άφωνες τραγουδίστριες παλιά, έβρισκαν πλούσιους κυρίους, τους έβαζαν να αγοράζουν τους δίσκους τους και έτσι γίνονταν τόπι χίτ (δηλαδή χτυπούσαν τόπια? αχ πως με μπερδεύουν οι ξένες γλώσσες!). Ηταν δηλαδή πιό έξυπνες αυτές από μένα, που δεν θα βρω κανέναν, μόνη μου θα με διαβάζω και θα λέω, αχχχ πόσοι με διάβασαν?
Θα ξεκινήσω , δείχνοντάς σας την αλληλογραφία μου με την Λένα χαλλά (την θεία μου δηλαδή), για να πω την αλήθεια, εγώ της γράφω, αυτή δεν μου απαντά ποτέ (αν καταλάβω ότι με βαριέται, θα της στείλω βάιρους στο πι-σι-νάκι της!)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home