Ayshen

Saturday, October 28, 2006

ΓΡΑΜΜΑ ΝΟΥΜΕΡΟ ΤΡΙΑ-ΙΟΥΤΣ-ΤΡΙ
Λατρευτή Λένα Χαλλά,
Επειδή ξέρω ότι έχεις αγωνία για την Μέτζι μας, πήρα το λαπτόπι (αλήθεια, αφού δεν μοιάζει με τόπι γιατί το λένε έτσι καλέ;) του μπαμπά, ενόσω είμαι στο πάρτυ του γυφτο-Μίτκο , και σου γράφω.
Να ξεκινήσω λέγοντας ότι ήρθε ο θείος Ράντι, εκανε στη Μέτζι 5 ενέσεις, είπε ότι έφαγε κάτι δηλητηριασμένο (ο θείος Ράντι δεν ξέρει ότι τα αφρολέξ είναι τίγκα στα χημικά και το δέρμα έχει παλιομπογιά) και ότι είναι τσιόκ άρρωστη. Η αννέ μου με την Πόλια κρατούσαν την Μέτζι που τσίριζε και τις δάγκωνε και έκλαιγαν, η μαμά της Μέτζι ήρθε να την βοηθήσει και παρολίγο να φάει την αννέ μου και την Πόλια μας, αλλά τελικά ο θείος Ράντι, έβαλε κάτι μακρύ στον κωλαράκο της Μέτζι μας και η Ολια του κρατούσε μια σωλήνα με ένα λευκό υγρό μέσα (εγώ υποθέτω ότι σε εκείνο το σωλήνα ο θείος Ράντι μαζεύει κατά καιρούς τη μαλακία του , και ότι αν η Μέτζι μπορούσε να μείνει έγκυος από τον κωλαράκο, σίγουρα θα μας κάνει μωρά). Τεσπά, επειδή τα πολυλογώ και μου έφαγαν τα τσιπς οι άλλοι, ο κωλαράκος της Μέτζι μας αντέδρασε απρόσμενα στο κλείσμα κι αντί να κλείσει άνοιξε και η Πόλια σφουγγάριζε παντού, μία τα δάκρυά της γιατί αγαπάει πολύ τη Μέτζι, μία τα κακάκια της Μέτζι.
Η Μέτζι μετά από αυτό ξεράθηκε στον ύπνο, τώρα ξύπνησε και θέλει να παίξει και ανυπομονώ να αρχίσει να ξανακάνει ζημιές.
Ο θείος Ράντι θα ξαναέρθει αύριο, γιατί μάλλον κατάλαβε πως έκανε άνοιγμα αντί για κλείσμα και θα έρθει να σώσει την υπόληψή του.
Λοιπόν λατρεμένη μου χαλλά, σε αφήνω, γιατί αυτή τη στιγμή, έβαλαν στο κασετόφωνο το "ΤΕΖΙ ΠΑΡΙ", βουλγάρικο μεν,αλλά επειδή με εκφράζει σαν άσμα γιατί μιλάει για λεφτά, θέλω να το χορέψω.
Φιλιά πολλά,
Σεβγκιλέρ
Αυσιέν

1 Comments:

Post a Comment

<< Home